مقالات

نمایندگی رسمی شارپ

نمایندگی رسمی شارپ

با توجه به اینکه خرید ماشین های اداری که شامل انواع دستگاه های چاپگر می شود خریدی فنی و مهندسی است بازار اختصاصی خود را دارد، به همین دلیل این خریدی است که نیازمند اطلاعات کافی و جزئیات لازم است تا بتوان یک خرید حرفه ای انجام داد.

پویا شارپ نمایندگی رسمی شرکت شارپ Sharp سعی در ارائه بهترین محصولات و بهترین خدمات به کار بسته است. شرکت ما در تلاش است با به کار گرفتن مجرب ترین و با سابقه ترین تکنسین ها در امر فروش و تعمیرات مناسب ترین خدمات را ارائه دهد. همچنین همواره تلاش ما بر این است که روز به روز خود را به معیار ها و ضوابط بین المللی نزدیک کنیم.

شرکت شارپ فعالیت خود را از سال 1912 آغاز کرد. موسس شارپ تاکوجی هایاکاوا بود که این شرکت را در شهر اوساکا راه اندازی کرد.

محصولات اداری شارپ مانند دستگاه کپی، مانیتور صنعتی و…. به صورت گسنرده ای در دفاتر و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تلفن نمایندگی شارپ

ما در مجموعه پویا شارپ نمایندگی رسمی شارپ همواره پاسخگوی تماس های شما عزیزان هستیم.

شما می توانید برای مشاوره قبل از خرید، در هنگام خرید و برای دریافت خدمات پس از فروش با تلفن های مجموعه در ارتباط باشید.

با افتخار به اطلاع شما عزیزان می رسانیم کادر فنی ما که شامل متخصصان با سابقه می شوند قادر به ارائه تمامی خدمات در زمنیه فروش و تعمیر می باشند. در مجموعه پویا شارپ خدمات گفته شده برای احترامی که برای مشتریان خود قائل است طی کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

همچنین مجموعه ما با چندین خط تلفن و صفحه های خود در شبکه های اجتماعی و با استفاده از پیام رسان های داخلی در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *